Гарантія від виробника
Всі товари, куплені в нашому магазині, сертифіковані та забезпечуються фірмовою гарантією, термін якої встановлюється виробником.
В разі гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується авторизованими сервіс-центрами. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінальний гарантійний талон із зазначенням дати продажу та штампом нашого магазину.
Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцю, або, в окремих випадках, з моменту підключення та початку експлуатації, дата якої має бути засвідчена представником авторизованого сервісного центру (наприклад, підключення котла або підключення кондиціонера).
У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:
відсутності чи пошкодження фірмових стікерів (спроба відкриття) та пломб постачальника;
відсутності чи пошкодження на виробі заводських маркувань (назва моделі, серійного номера, номера партії тощо);
за наявності на виробі та упаковці сторонніх наклейок, написів та стікерів;
наявності механічних пошкоджень (сколи, тріщини, вм'ятини, подряпини), а також дефектів складових частин виробу; відсутності сполучних гвинтів, частин та вузлів виробу; пошкодження електричних контактів, з'єднань, роз'ємів;
наявності термічного ушкодження виробу чи його складових частин;
виходу з ладу портів підключення зовнішніх пристроїв;
потрапляння всередину виробу сторонніх предметів (комах, бруду, рідини тощо);
пошкоджень, спричинених стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа тощо);
пошкоджень, спричинених невідповідністю параметрів мереж електроживлення, кабельних мереж та телекомунікацій;
пошкоджень при транспортуванні та вантажно-розвантажувальних роботах;
спроби ремонту або відкриття виробу самостійно або третіми особами;
несанкціонованої модифікації виробу;
Обмін та повернення товару неналежної якості здійснюється за висновком авторизованих виробником сервісних центрів.